2011. január 2., vasárnap

volt egy~

volt egy rémálmatlan rémálom...hogy azt, hogy hoztam össze azt nem tudom...de valahogy sikerült...ennek hatására kb 2 és negyed órája vagyok fent és nem vagyok álmos(ennyi örömöm legalább van ( ̄▼ ̄)v )
és remélem sikerül nem aludnom az órákon....ennek örömére egy régi kb mér egy éves kis történet szösszenetet feltöltök DA-ra (igen ilyet is csináltam anno tetszett...ahogy jobban olvasgatom már annyira nem...meg emlékszem tavaly egy barátnőmnek akartam írni karácsonyra egy ficit egész jó lett az eleje...de a vége már egy pöppet elment máshova úgy hogy a nem kapta meg...nem baj, most Chiakit fog kapni egy napra...xD ha meg jön a paróka amiért naaaagyon hálás vagyok Michinek akinek sok hug jár emiatt~) és igen remélem ezzel sikerül DA-s ismerőseimet meglepem, hogy az újévben nem rajzot vagy cosplay képet töltök fel DA-ra~
Yama...jó vizsgát kívánok neked~☆♪ én nekem meg sok siekrt az újév első tanitási napjához~ 
(és igen Gravitationt hallgaotk ps2n jelen pillanatban XD...köszönjük az értéktelen információt~)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése