2010. november 24., szerda

last night -day 4-

well it wasn't a bad day. We went to sightseeing in Luxembourg, it's really a nice place :D
Then again we went to the expo. There was a lot of amazing things what I must take a photo about them.
and the last thing what I did in the expo  was eat the Germanian Military team food~ °w°)
it was greaaaaat!!!!! when I got my food the pincér(I don't remember very well the english english meaning...XD) said "Deutschland?" :D well yeah, it was good~ =w=)

szoval elmentunk megnezni Luxembourgot, eloszor az europai reszet neztuk meg utana a regi varost neztuk meg. most nem kajaltunk valami jo kis etteremben; csak Quickben....hasonlo mint a meki csak masok a szendvicsek(+bio kaja is volt °3°) meg azert az ize is mas volt. akartam venni egy nagy Luxemburgos zaszlot; de nem volt ott ahol eloszor voltunk D: szinten csinaltam egy keves kepet(probaltam 2 panorama kepet ossze hozni XD)
A varos nezes utan mentunk vissza az expoba, szinte mindent lattunk ott mar. Megvettuk a Magyarok vacsorajara a jegyet es a nemetekere is vettunk *la* aztan kb fel 8 kornyeken kezdtunk kajalni, addig a mobilomon probaltam ebuddyzni.....XD(nem tudtam rajta beszelgetest kezdemenyezni D:)
Vacsi time: az eloetel nem volt rossz...bar a libamajat nem en ettem meg....XD utana jott sertes szuz es ozgerinc valami alkoholos cuccal XD es a desszert.....hat az valami iszonyatosan jo volt~ beleszerettem a desszertbe...XD ettem volna belole kb meg 4-5 darabot XDD
ezek utan tipli a szallasra ott meg kaptam sort...de cserebe a fiukkal kellet meginnom...szerencsere anya jott es kimentett. es mind ezek utan pakolas ossze es szunya~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése