2010. november 22., hétfő

Olasz, Spanyol -day 2;3-

yesterday I can't write about the expo D:

2day:
well....in the end I haven't help to the Biochef.hu team but I went to 7castle....I don't remember the name XD but I took some photos about the castles :D
a reggeli kis turazas jol esett, a kornyek naaagyon szep volt(somebody plz kill me...I always thinking about cosplaying XD) es lattam, hogy milyen szuper helyre rakjak be az idoseket....volt fitness termuk meg sajat fogorvosi rendelojuk XD
a catering vege fele ertunk vissza az expora, ugy; hogy nem nagyon tudok  irni arrol, hogy milyen voltak apaek :/ de a kialitason szep muvek voltak :) (van rola sok sok kep) aztan be,entunk a varosba; es nehezen sikerult este egy olasz kajaldaban kikotni. kaptam ajanlatot esti bulizasra az egyik iker fiutol...hat...annyira nem volt kedvem(foleg egyedul) de aztan mire a kajalasbol a szallasra ertunk addigra a fiuk is ott voltak azt a citromos vodka is oda volt keszitve...a vegen anyammal az ajtoban ittunk vodkat es vbk-t utana meg almos lettem ezert mentem aludni...helyette kb 1oraig neteztem a mobilomon es aztan aludtam XD

day3:
yaaay, it was today~ I went to Derilium, it's a really great pub °w°) I drunk cassis beer~
korai keles...bar a hetfoi orarendem szerint keltem...XD megis korainak tunt :/ reggeli es utana uticel Belgium-Brusszel volt....az oda ut jo volt(rovidebbnek ereztem, mint az a vissza utat) a kornwek szep bar egy kis rendben tartas nem artana az utcakon...fangorcs resz/ Harry Potteres Moeiplakatokat lattam *3*) egy Hermionesat es egy Harryset :D
a foter iszonyat szep volt....sok csoki bolt volt es szuvenir bolt ahol sok union jackes taska volt XD qz izek utcaja is iszonyat hangulatos volt...es a pincerek akik be csalogattak az embereket viccesek voltak :D
kaja elott bementunk a Derilium pubba....oda vissza kell menni, 2000fele sort arulnak, es eszmeletlen egy jo hely!
utana beultunk egy Spanyol kajaldaba....a kaja jo volt~ a pincer pasas jo fej volt....szerettem volna vele egy kepet de sajnos siettunk es nem tudtam megkerdezni hogy lehet-e D:
ezek utan indultunk vissza a szallashoz:::az ut valamiert hosszunak tunt....es most itt vagyok egy jo ideje es gepelek...kozben volt egy orrverzesem is(ekkor Songàval ebuddyztam XD) es most megyek, mert nem tesz jot a szervezetemnek hogy a bejarat mellet gepezek es kozben 5 percenkent kohogok~

1 megjegyzés: